Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Jak wybrać firmę SEO? Więcej informacji na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak więc zatrudnić solidną agencję SEO? Zalecamy wsłuchać się w sugestie profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Google podpowiada, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Nie można negować, że cały sektor usług SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i nieprzerwanie rozwija się właściwie tylko za dzięki Google. Mimo pojawienia się innych alternatyw, jak m.in. Rambler, DuckDuckGo czy Bing, wciąż liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie być widocznym w internecie, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest mocna, przeważnie nie jest to łatwe bez konsultacji ze specjalistami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i udostępniło krótki instruktaż, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO.

Czym według Google charakteryzuje się solidna agencja SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, w prosty sposób naświetla, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwany monitoring stanu strony i regularną analizę jej statystyk,
  • zdolność szacowania czasu i budżetu koniecznego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony.

Pracownica firmy Google zaznacza również, iż rzetelna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, nieraz dającą pierwsze rezultaty przeważnie po kilku miesiącach pracy.