Mało klientów? Pomoże agencja SEO

Potrzebujesz pomocy agencji SEO Kraków? Dobrze trafiłeś!

Przedsiębiorstwa i właściciele stron internetowych, którzy chcą pojawiać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na co najmniej 3 sposoby. Pierwszy, którego nie rekomenduje się, to podjęcie działań osobiście. Nie posiadając kwalifikacji w kwestii SEO i nie śledząc regularnie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno działać rzetelnie i – najważniejsze – efektywnie. Drugi sposób to zatrudnienie na etat obeznanego SEOwca, jednakże nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić z uwagi na koszty. Trzecia metoda to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Wydatki przeznaczone na zadania agencji SEO można dostosować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą zlecania działań agencji SEO jest to, że poza fachowcami od SEO w zatrudnione są tam też osoby od kreatywnego pisania, grafiki, kampanii Google Ads oraz programowania służące rzeczowym wsparciem w tych kwestiach.

Agencja SEO – przejrzystość jej działań jest kluczowa

Agencji SEO w naszym kraju jest bez liku. Czym kierować się podczas szukania firmy, która wywinduje w górę naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Zalecamy postawić na markę, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, a także tych marketingowych i kreatywnych, co roku rośnie, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Współpracując z firmą, która działa od minimum dziesięciu lat, można mieć zaufanie, iż posiada ona znaczne doświadczenie i może bez trudu zaprezentować pokaźne portfolio swoich byłych klientów. Agencje SEO zazwyczaj na swoich stronach publikują sekcję z wykazem tzw. „kejsów”. Przed zatwierdzeniem umowy należy przeanalizować studia takich przypadków, by samemu wstępnie zobaczyć, jakich wyników można oczekiwać po agencji, jak również to dla jakich branż pracowała oraz z jakimi zadaniami przyszło im się zmierzyć. Godna zaufania agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: informuje o harmonogramie zadań na najbliższe tygodnie, jak również przekazuje sprawozdanie z wykonanych działań i ich rezultaty.

Inna licząca się kwestia to personalizacja oferty i dopasowanie strategii działań do potrzeb działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeśli agencja SEO na propozycję współpracy reaguje w kilka minut, a oferta sprawia wrażenie gotowego szablonu, powinien to być sygnał ostrzegawczy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel profesjonalnej agencji SEO winien skontaktować się z potencjalnym klientem, by dopytać o pomocnicze informacje o firmie, niezbędne do utworzenia dla niej całościowej oferty. To dane, których nie można odszukać samodzielnie online, jak np. informacja o prowadzonych uprzednio pracach SEO czy o istotnych dla klienta usługach bądź produktach, które chce wypromować.

Co o agencji SEO mówi system rozliczenia jaki proponuje?

Ostrożnie powinno się potraktować agencje SEO, które oferują rodzaj umowy z zapłatą za uzyskany wynik. W takim systemie klient rozlicza się z firmą SEO dopiero wtedy, gdy słowa kluczowe dotrą na wynegocjowane w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do Top10 bądź do Top5). To nadal całkiem popularny sposób rozliczeń, aczkolwiek wiąże się z dużym ryzykiem – można bowiem uzyskać błyskawiczne rezultaty naruszając zasady określone przez Google. Nieprzerwanie aktualizowany algorytm również nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, więc odpowiedzialna agencja SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych wyników. Co do opłaty za współpracę z agencją SEO, to rzadko bywa ona stała – na ogół w pierwszych tygodniach po zawarciu umowy nieodzowne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby wykonać dokładny audyt SEO, a następnie wykonywać wszystkie wyliczone w nim zalecenia. W późniejszych miesiącach współpracy, gdy strona zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, koszty działań są znacznie mniejsze.

Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]