Odszukaj specjalistów, którzy przygotują projekt gazety.
Gazeta korporacyjna to wspaniały sposób komunikacji między pracownikami, ale także działanie marketingowe. Zastanówmy się zatem, jakie treści warto zamieścić w takiej broszurce i czy warto postawić na ten rodzaj komunikacji.
Projekt gazety – działanie promocyjne
Korporacyjny biuletyn może spełniać dwie role. Kluczową jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o zdobytych wyróżnieniach, pochwalenie się wzrastającymi osiągami, wywiady z najlepszymi członkami personelu. Wewnętrzne gazetki mają kluczowy wpływ na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa, ponieważ wspaniale zagrzewają do pracy personel. To sprawia, że podwładni są bardziej chętni do współpracy między sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich rutynowe obowiązki dają im więcej satysfakcji. Statystyki wskazują, że korporacyjny biuletyn sprawia, że członkowie załogi chcą ulepszać swoje wyniki, podnosi się też jakość pracy. Dużym atutem jest również redukowanie błędów komunikacyjnych między działami, które są częstym powodem sporów w wielu korporacjach. Korporacyjny biuletyn zapewnia również stuprocentową jawność planów firmy.
Projekt gazety – dotrzyj do partnerów firmy
Oczywiście korporacyjny biuletyn to także niezastąpiona metoda marketingowa. Magazyn trafia do odbiorców takich jak: kontrahenci, media, potencjalni inwestorzy, środowiska uniwersyteckie. Gazeta firmowa w ten sposób realizuje cele promocyjne, podnosi zyski oraz stanowi znakomity filar profesjonalnego PR. Myśląc o wydawaniu korporacyjnego biuletynu powinniśmy w pierwszej kolejności zwerbować redaktorów i przemyśleć szatę graficzną. Można w tym zakresie posiłkować się pomocą specjalistów (np. studiów graficznych), którzy stworzą projekt gazety, zaplanują wygląd gazetki i zadbają o kwestie techniczne. gazeta korporacyjna na pewno okaże się sukcesem.
Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]